Jeśli w Twojej kancelarii nie zamykają się drzwi, urywają się kolejne terminy i nie masz wystarczającej ilości czasu dla bardziej wymagających klientów to znaczy że potrzebujesz bardziej zaawansowanego narzędzia niż komputer i pakiet Office. W systemie eDokumenty kancelarie prawne otrzymują zintegrowany pakiet funkcjonalny który:
- przechowuje dokumenty,
- pomaga w czynnościach kancelaryjnych związanych z obsługą pism,
- organizuje i rozlicza pracę,
- a w konsekwencji oszczędza cenny czas.
Każda kancelaria prawna: adwokacka, radcowska, notarialna i komornicza niezależnie od swojej wielkości wymaga systemu kancelaryjnego, określającego jednolity sposób rejestracji i załatwiania spraw, oraz postępowania z dokumentami. Tym bardziej jest istotne, aby dokumenty były należycie uporządkowane, jeżeli przetwarzaniu podlegają dokumenty elektroniczne: pisma procesowe, dokumentacja spraw i inne pliki np. przesłane mailem przez klienta.
System eDokumenty obejmuje funkcje potrzebne na każdym etapie pracy z klientem, łącznie z jego pozyskaniem. Dzięki systemowi Twoja kancelaria będzie mogła m.in.:
- Utworzyć bazę klientów, którą można w prosty sposób podzielić wg uprawnień.
- Rejestrować i wygodnie skanować pisma przychodzące i wychodzące, drukować pocztową książkę nadawczą i dzienniki.
- Rejestrować sprawy, dodawać do nich pisma, maile i pliki. Nadawać sprawom terminy, przypomnienia oraz określać osoby odpowiedzialne.
- Korzystać z kalendarzy współdzielonych, umawiać spotkania i zlecać zadania pracownikom.
- Rozliczać sprawy i monitorować czas poświęcony na poszczególne sprawy i klientów.
- Wystawiać i wysyłać faktury oraz rozliczać koszty.
- Automatycznie archiwizować pocztę email pracowników i udostępniać ją zgodnie z bardzo zaawansowaną a zarazem prostą w obsłudze polityką uprawnień.
Ponieważ każda kancelaria może mieć własny, unikalny styl pracy, system jest gotowy na bardzo ścisłe dopasowanie do Twoich potrzeb. Dzięki niemu odzyskasz czas i kontrolę.
Wypróbuj już dziś, zarejestruj się i korzystaj przez 30 dni bezpłatnie.