Szybciej. Taniej. Skuteczniej - po prostu elektronicznie

Elektroniczny obieg dokumentów to ogromne oszczędności dla Twojej organizacji.

Oszczędzaj czas, papier i pieniądze dzięki automatyzacji.


Porządek w dokumentach

Porządek w dokumentach

Uporządkuj dokumenty swojej firmy w nowoczesnej i prostej w użyciu strukturze CSI.
Szybkie wyszukiwanie

Szybkie wyszukiwanie

Dowolny dokument odnajdziesz po jego treści lub wcześniej zapisanych atrybutach.
Wersjonowanie plików

Wersjonowanie plików

W łatwy sposób wersjonuj ważne pliki, zachowując możliwość powrotu to starszych wersji.
Zarządzanie sprawami

Zarządzanie sprawami

Dokumenty łącz w sprawy - zachowasz idealny porządek zgodny z dobrymi praktykami.
REWOLUCJA_15128533

Rewolucja w zarządzaniu informacją.
W zasięgu Twojej ręki.

Czy wiesz ile możesz zyskać dzięki temu że wszystkie ważne dokumenty będą odpowiednio archiwizowane w systemie i dostępne dla uprawnionych osób? Przekonaj się jakim potencjałem jest wiedza w nich zawarta, o ile jest dostępna na czas!

W systemie możesz wygodnie zapisywać dokumenty niezależnie od ich typu i formy. Mogą to być zeskanowane pisma: faktury, umowy, korespondencja, emaile, pliki z dysku.


WYGODNEiSZYBKIE_110396975

Wygodne i szybkie wprowadzanie dokumentów:
OCR, obsługa kodów kreskowych.

System wyposażony jest w kilka rozwiązań do skanowania umożliwiając skanowanie przystanowiskowe bezpośrednio z programu, czytanie treści plików (OCR), skanowanie masowe z urządzeń sieciowych, oraz załączanie plików z dowolnych lokalizacji.

Dzięki zintegrowanym rozwiązaniom dokumenty są wprowadzane w szybki sposób niezależnie od posiadanych zasobów sprzętowych. System obsługuje zarówno duże skanery departamentowe jak również małe skanery przystanowiskowe. Można również załączać pliki z zasobów dyskowych komputera lub serwera plików.

 

zegar_60393331

Czy zlecając załatwienie papierowych dokumentów odnotowujesz na liście kiedy dokument ma być załatwiony?

Prawdopodobnie nie, gdyż jest to czasochłonne. Jednak nie podczas dekretacji elektronicznej! W systemie eDokumenty przekazując dokument możesz wyznaczyć czas załatwienia jednym kliknięciem. System utworzy zadanie w kalendarzu wybranego pracownika, jednocześnie pozwalając Tobie zobaczyć to zadanie na liście przekazanych zadań.


document-template

Stwórz profesjonalnie wyglądające szablony pism firmowych.
Ich stosowaniem zajmie się system!

System eDokumenty potrafi również tworzyć korespondencję seryjną, zarówno papierową jak i elektroniczną.
Szablony umieszczone są w centralnym miejscu a ich stosowanie oszczędza czas pracownikom. Znika problem rozproszonych wersji papieru firmowego. Wszystkie dokumenty zyskują jednolity – profesjonalny wygląd i a w razie potrzeby można je łatwo zaktualizować.

SZUFLADA_PORZADEK_11989975

Organizuj dokumenty w sprawach.
Zapewnij właściwy porządek dla dokumentów.

Aby połączyć ze sobą kilka dokumentów związanych ze sobą tematycznie zakłada się sprawy. Sprawa jest elektroniczną teczką lub koszulką na dokumenty. Można w niej również tworzyć zadania, spotkania, rozmowy telefoniczne. Sprawę można udostępnić współpracownikom i nadać jej termin realizacji. Dzięki temu na bieżąco mogą Państwo śledzić wszystkie sprawy, a żadna z nich już nie umknie!

Chcesz zobaczyć jak wygląda system, dowiedz się więcej na stronie: http://edokumenty.eu/system-obiegu-dokumentow/



Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym.

R.Alec Mackenzie