BLUEBIRD_133272170

eDokumenty w sekretariacie.
Za co je polubisz?

Elektroniczny dziennik korespondencji pozwala bardzo wydajnie rejestrować pisma, faktury, umowy oraz inne dokumenty. Wyszukiwanie w takim dzienniku jest wielokrotnie szybsze niż w tradycyjnej książce lub arkuszu Excel. Dzięki załączonym skanom masz szybki dostęp do treści szukanych dokumentów. Kalendarz spotkań i spraw Zarządu może być dostępny jednocześnie dla kilku osób, dzięki czemu uzgadnianie terminów jest niewiarygodnie proste.


sekretariat

Obsługa wysyłki pism.
Wydruk kopert i pocztowej książki nadawczej w mniej niż minutę!

Czynności związane z wysyłką pism są kojarzone z wielogodzinną pracą. W systemie eDokumenty dzięki zastosowaniu nowoczesnych mechanizmów rejestracji i organizacji pracy, przygotowanie pocztowej książki nadawczej i wydruk kopert mogą zająć minuty!

oko4_37044898

Zadania i listy ważnych spraw.

Sekretariat to nie tylko kancelaria, to również pomoc w organizacji pracy Zarządu i załatwianie wielu spraw. Do tego niezbędna jest dobra organizacja pracy. Dzięki systemowi żaden termin czy sprawa już nie ucieknie. System będzie przypominał o ważnych terminach, a dzięki mechanizmowi spraw, nawet duże tematy będą zawsze pod kontrolą.


moje-kontakty

Elektroniczna baza kontaktów, poczta email, fax i jeszcze więcej

Wygodna i intuicyjna baza kontaktów, osób kontaktowych i adresów jest niezbędna do szybkiej realizacji połączeń telefonicznych. Dostęp do danych związanych z kontaktem: dokumentów, zdarzeń, informacji pozwala szybko orientować się w sytuacji i właściwie reagować na niespodziewane sytuacje.



Im więcej mamy czasu na wykonanie jakiejś pracy, tym więcej czasu ona nam zabiera.

prof. C. Northcote Parkinson