eDokumenty w chmurze – niski miesięczny abonament
Jeżeli nie interesują Cię techniczne szczegóły instalacji, nie posiadasz serwera i nie chcesz ponosić jednorazowego większego wydatku, wówczas usługa eDokumenty w chmurze jest dla Ciebie najlepszą opcją!
Stały miesięczny abonament uzależniony od zakresu funkcjonalnego i liczby użytkowników. Płacisz tylko za to co w danej chwili potrzebujesz.
eDokumenty w chmurze to również automatyczne aktualizacje i gwarancja w cenie abonamentu.
Bezpieczeństwo zapewniają wieloletnie doświadczenia elektronicznej bankowości, nasze zabezpieczenia są na równie wysokim poziomie.
Po zamówieniu usługi otrzymasz email, który pozwoli przejść na stronę na której dokonasz aktywacji usługi. System będzie dostępny w przeglądarce pod adresem https://twojafirma.edokumenty.eu. Pierwszych 30 dni gratis!
Skorzystaj z 30-dniowego bezpłatnego okresu i wypróbuj już teraz usługę eDokumenty w chmurze